گیفت کارت آیتونز(Gyft iTunes card )

دوشنبه 14 فروردين 1396
10:49
maryam

itunes-gift-card-21-w600

قبل از هر چیز باید نرم افزار آیتیونز ( itunes ) رو به شما معرفی کنم.آیتونز یک نرم افزار چندرسانه‌ای است که توسط شرکت اپل تولید شده است. از این برنامه برای انتقال موسیقی و فیلم و عکس از روی کامپیوتر به روی آی دیوایس ها یعنی آی پد , آی فون , آی پاد استفاده می‌شود .علاوه بر این با استفاده از آن و با داشتن کارت خرید اپل یا همان گیفت کارت آیتونز ( Gyft iTunes card ) می‌توان از فروشگاه آیتونز موسیقی، فیلم، کتاب صوتی، برنامه‌های آیفون و آی پاد وآی پد را خریداری کرده و دانلود نمود.
گیفت کارت آیتونز و آیتونز

به عبارت دیگر آیتونز نام برنامه ای است از مجموعه برنامه های ارائه شده از شرکت اپل که بخش فروشگاه آنلاین آن شامل آرشیوی از موزیک، فیلم و برنامه های مختلف برای محصولات اپل از قبیل آیپد و آیفون می باشد. و با گیفت کارت آیتونز میتوان از آن خرید کرد.
گیفت کارت آیتونز یا جیلبریک

جیلبریک کردن محصولات اپل در بسیاری از نقاط دنیا یک امر غیر عادی است دلیل اش هم مشخص است،تقریبا میتوان گفت جیلبریک در واقع همان کرک کردن خودمان است و در پایداری، سرعت بوت، قدرت پردازش، امنیت اطلاعات و بسیاری از موارد دیگر اثر گذار خواهد بود و پایداری و امن بودن دستگاه شما را به خطر می اندازد.همجنین قیمت بسیار پایین نرم افزار ها و برنامه های اپل هم بی تاثیر نبوده به طوری که اکثر آن ها تنها ۱ دلار قیمت دارند. همچنین راحتی خرید گیفت کارت آیتونز باعث شده تا مردم کمتر دستگاه های خود را جیلبریک کنند.

روی گیفت کارت آیتونز

شما با استفاده گیفت کارت آیتونز میتوانید از فروشگاه اپل (iTunes Store) نرم افزار، بازی، کتاب، موسیقی، فیلم و دیگر محصولات عرضه شده در این فروشگاه را خریداری نمایید.همچنین می توانید فقط با چند دلار تقریبا تمام برنامه های مورد نیاز آیفون یا آیپد را خریداری نمایید.بعضی از محصولات ارائه شده در فروشگاه ها آنلاین آیتونز مجانی و بعضی دیگر مجانی نیستند و برای دریافت آنها باید مبلغی بپردازید که پایه ترین قیمت ۰٫۹۹ دلار برای اکثر برنامه های ایفون میباشد.برای خریدی آسوده از فروشگاه آیتونز و Mac App Store گیفت کارت های آیتیونز بهترین انتخاب میباشند.

این گیفت کارت آیتونز این امکان را به دارنده آن می دهد تا هرچه میخواهد از ویترین آن یعنی iTunes Store خریداری نمایید. با گیفت کارت آیتونز میتوانید بدون هیچ محدودیت زمانی (هفت روز هفته و بیست چهار ساعت شبانه روز) از آیتونز خرید کنید.
با گیفت کارت آیتونز همچنین میتوان تمامی محصولات موجود در این ویترین را خریداری کرد؛ موسیقی، فیلم، برنامه ها و جنگ های تلویزیونی، نرم افزار، کتب صوتی و غیره ….

Gyft iTunes card apple

جهت استفاده از این کارت نیاز به برنامه itunes دارید. اپل آیدی را در این برنامه وارد میکنید و وارد فروشگاه آیتونز میشوید.این نوع گیفت کارت آیتونز تاریخ انقضاء ندارد.


[ بازدید : 73 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گیفت کارت ارزان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]