گیفت کارت پلی استیشن

دوشنبه 14 فروردين 1396
10:53
maryam

img_21_1478455832

معرفی کامل گیفت کارت پلی استیشن چیست یا همان PSN:

کاربران عزیز در این پست قصد داریم یه توضیح مختصر در مورد گیفت کارت پلی استیشن به شما بدهیم.هر زمان که نام پلی استیشن و یا همان PS به گوش میرسد یاد و خاطره PS1 اولین کنسول شرکت سونی و بازی های پر مخاطب آن مانند فیفا ۹۸ و تیکن و ماشین جنگی و… برای همه زنده و تداعی میشود.

با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی ما به جدید ترین کنسول شرکت سونی یعنی پلی استیشن ۴ دست پیدا کرده ایم.همانطور که میدانید PS4 همانند Xbox دارای محیط شاد و سرگرم کننده ای از جمله انجام بازی های آفلاین به صورت تکی تا ۴ نفره,خرید و تماشای قیلم و سریال های تلویزیونی,خرید بازی های جدید پیشنهاد شده و یا آپدیت بازی های به روز شده و همچنین فضای چت و گفت و گو بین بازیکنان و دوستان خود میباشد که در این قسمت شما میتوانید پیغام های صوتی با طول ۱۵ ثانیه به دوستانتان ارسال کنید.

برای دسترسی به اکثر امکانات پلی استین ۴ شما نیاز به ایجاد حساب کاربری در سایت سونی و داشتن شارج و اعتبار کافی در حسابتان میشود.مهم ترین و بیشترین استفاده گیمر ها از گیفت کارت پلی استیشن برای انجام و خرید بازی های آنلاین میباشد.

کلیه گیفت کارت های PS4 از کشور های آمریکا و انگلستان میباشد که به دو شکل اعتباری و مدت دار در بازار جهانی توزیع میشود.توجه داشته باشید که گیفت کارت های تقلبی از چین و مالزی و … وجود دارد که استفاده از آن ها باعث مسدود شدن اکانت شما میشود.

گیفت کارت های اعتباری شامل گیفت های ۱۰ دلاری و ۲۰ دلاری و ۵۰ دلاری و ۱۰۰ دلاری از آمریکا و یا ۵ پوندی و ۱۵ پوندی و ۳۰ پوندی و ۳۵ پوندی از انگلستان میباشد.

گیفت کارت های مدت دار شامل گیفت های پلاس سه ماهه و پلاس یکساله از USA و UK میباشد.

تصویر نمونه از گیفت کارت های پلی استیشن:

گیفت کارت پلی استیشن چیست

شما برای تهیه گیفت کارت پلی استین میتوانید به صورت مستقیم از سایت گیفت کارتی ها خرید کرده که بعد از پرداخت وجه کد گیفت به همراه اسکن گیفت کارت به شما نمایش داده شده و همچنین به ایمیل و شماره تلفن شما ارسال میگردد.


[ بازدید : 84 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گیفت کارت ارزان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]