آموزش استفاده از گیفت کارت گوگل پلی

دوشنبه 14 فروردين 1396
10:56
maryam

carte-regalo-play-store

گوگل پلی (به انگلیسی: Google Play)‏ یک سرویس پخش دیجیتال محتوای چندرسانه‌ای از شرکت گوگل است که شامل یک فروشگاه آنلاین برای موسیقی، فیلم، کتاب و اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اندروید و یک مدیا پلیر ابری می‌باشد. این خدمات از طریق وب، اپلیکیشن موبایل Play Store در اندوید و گوگل تی‌وی در دسترس می‌باشد. خریداری محتوا برای تمام پلاتفرم‌ها/دستگاه‌ها قابل دسترس است. گوگل پلی در ماه مارس ۲۰۱۲ معرفی شد، زمانی که گوگل، خدمات دو برند سابق اندروید مارکت و گوگل موزیک را ادغام کرد و برند جدید گوگل پلی را معرفی کرد.

در این مطلب نحوه استفاده ( Redeem ) کدهای گوگل پلی و همچنین نحوه تغییر کشور اکانت خود به آمریکا را به شما آموزش خواهیم داد .

نکات مهم :‌

برای استفاده از گیفت کارت های گوگل پلی که در فروشگاه گیفت ۷۲۴ عرضه می شوند باید کشور اکانت گوگل شما آمریکا باشد ٬‌ اگر از کشور اکانت خود مطمئن نیستید و یا می خواهید آن را تغییر دهید ابتدا آموزش دوم در پایین صفحه را مطالعه کنید .

برای استفاده از گیفت کارت های گوگل و خرید از فروشگاه پلی استور و یا بازی کلش آف کلنز حتما باید از آیپی آمریکا استفاده کنید . برای مطمئن شدن از اینکه آیپی خود را به آمریکا تغییر داده اید می توانید از سایت whatismyipaddress.com استفاده کنید .

در هنگام انجام آموزش های زیر مطمئن شوید فقط یک اکانت جیمیل در گوشی شما وجود دارد ٬‌ اگر چند اکانت جیمیل در گوشی خود دارید فقط اکانت اصلی که می خواهید از آن در خرید استفاده کنید و گیفت کارت را در آن وارد کنید را نگاه دارید . برای مشاهده لیست اکانت های خود در گوشی به مسیر Setting -> Accounts مراجعه کنید . (‌ ممکن است اسم این بخش در گوشی شما متفاوت باشد )

زبان گوشی یا تبلت اندرویدی خود را به انگلیسی ( English – United States ) تغییر بدید .

قیمت برنامه های پولی در برنامه Play Store را چک کنید تا به دلار آمریکا باشند ٬ اگر برنامه پولی نمی بینید و یا قیمت ها به دلار نیست ٬ شما در فروشگاه آمریکا نیستید . ابتدا به بخش تنظیمات گوشی خود رفته و سپس به بخش Apps یا App Manager (‌ بخشی که لیست برنامه های نصب شده را نمایش می دهد و می توانید برنامه ها را پاک کنید )‌ سپس برنامه Google Play Store را پیدا کرده و آن را انتخاب کنید . در صفحه باز شده دکمه Clear Data را پیدا کرده و لمس کنید و سپس پیغام را تایید کنید . سپس به آیپی آمریکا ( حتما به آیپی آمریکا ) وصل شده و برنامه Play Store را باز کنید . سپس با یک پیغام تایید روبرو خواهید شد که باید Accept را بزنید . سپس به بخش برنامه های پولی رفته و قیمت برنامه ها را چک کنید .

اگر تمامی این مراحل را انجام دادید و همچنان با پیغام خطا مواجه می شوید ٬‌ سیم کارت خود را از گوشی درآورده و GPS گوشی را از طریق مسیر Setting -> Location خاموش کنید .
آموزش اضافه کردن گیفت کارت گوگل پلی به حساب جیمیل :

برای دیدن عکس ها در اندازه اصلی بر روی عکس کلیک کنید .
۱ – ابتدا وارد فروشگاه گوگل پلی می شویم :‌ https://play.google.com

۲ – سپس با کلیک بر روی دکمه SIGN IN در بالای صفحه وارد صفحه ورود به حساب کاربری خود می شویم .

آموزش استفاده از گیفت کارت گوگل پلی

۳ – پس از کلیک بر روی عبارت SIGN IN در صفحه باز شده اطلاعات اکانت جیمیل خود را وارد کرده و بر روی دکمه SIGN IN کلیک می کنیم .

آموزش استفاده از گیفت کارت گوگل پلی

۴ – پس از ورود به حساب جیمیل خود وارد صفحه زیر خواهید شد ٬‌ در این صفحه برای اضافه کردن موجودی گیفت کارت گوگل پلی به اکانت جیمیل خودمون دکمه Redeem رو کلیک می کنیم :

آموزش استفاده از گیفت کارت گوگل پلی

۵ – در پنجره باز شده کد گیفت کارت را که بعد از خرید از سایت دریافت می کنیم همانند تصویر زیر در مکان مشخص شده وارد کرده و بر روی دکمه Redeem کلیک می کنیم . اگر وبسایت از شما اسم و زیپ کد درخواست کد اسم خود را به صورت کامل وارد کرده و زیپ کد را ۱۰۰۱۲ وارد کنید .

آموزش استفاده از گیفت کارت گوگل پلی
آموزش تغییر کشور و اضافه کردن آدرس به اکانت گوگل پلی :

برای دیدن عکس ها در اندازه اصلی بر روی عکس کلیک کنید .

شما برای خرید از فروشگاه گوگل پلی و بازی های مثل کلش آف کلنز باید در اکانت خود آدرس داشته باشید .

نکته : اگر صفحه کیف پول گوگل شما مانند عکس های زیر نیست ابتدا گیفت کارت را در حساب خود اضافه کنید سپس این مراحل را انجام دهید .

۱ – ابتدا وارد بخش کیف پول گوگل به آدرس روبرو بشید : https://wallet.google.com

۲ – سپس در سایت کیف پول گوگل اگر قبلا وارد حساب گوگل خود شده باشید با صفحه ای مثل صفحه زیر روبرو خواهید اگر وارد اکانت خودتون نشدید وارد اکانت خودتون بشید (‌ Sign in کنید ) .

حل مشکل خرید جم در بازی

۳ – سپس همانند عکس بالا بر روی عکس چرخ دنده ( Setting ) کلیک کنید تا صفحه زیر براتون باز بشه .

حل مشکل خرید جم

۴ – سپس در صفحه باز شده همانند عکس بالا بر روی گزینه Edit هم ردیف با Zip Code کلیک کنید .

۵ – سپس فرمی مانند فرم زیر برای شما نشان داده می شود که باید یک آدرس آمریکا اونجا وارد کنید . توجه کنید کشوری که اینجا وارد می کنید باید United States باشد .

Street Address = نام خیابان | Apt./Suite = آپارتمان /واحد | City = شهر | New York = در این بخش اسم شهر رو وارد کنید | Zip Code = کد پستی | Phone Number = شماره بدون فاصله

حل مشکل خرید جم

۶ – پس از وارد کردن اطلاعات بر روی دکمه Save کلیک کنید .

نحوه پیدا کردن آدرس آمریکا :

۱ – وارد نقشه گوگل به آدرس روبرو بشید : maps.google.com

۲ – در نوار جست و جوی بالا سمت چپ اسم یک شهر آمریکای مثلا New York رو وارد کنید .

۳ – بعد از اینکه نقشه شهر لود شده به داخل شهر زوم کنید تا خیابان ها رو به راحتی ببینید .

۴ – بر روی نقشه بر روی آیکون یک رستوران ٬‌ مدرسه ٬ هتل و … کلیک کنید (‌ اگر آیکون ها رو نمی بینید بیشتر روی نقشه زوم کنید و کمی صبر کنید )

۵ – بعد از کلیک بر روی یکی از آیکون ها آدرس کامل و شماره تماس برای شما نشان داده می شود که آن را در گوگل والت وارد کنید


[ بازدید : 71 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گیفت کارت ارزان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]